Viktor&Rolf<3HM

Slutade tidigt på praoen i dag så jag tog en liten runda på götgatan. Varpå H&M och kollade på Viktor&Rolf-kollektionen och nej, den är ju faktikst inge vidare? Annars hittade jag en grymt söt stickad tröja, grå med hjärtan men jag har för mycket muskler (läs: jag har för tjocka armar) så ärmarna satt lite för tajt.  Och så har jag upptäckt att jag knappt kan ha H&M's barnkläder längre, det är ju lite sorgligt.
Och sen har jag handlat present åt MOE, men det får ni inte veta vad det är HAH!
Jag vill ha Ingentings nya skiva - Mycket väsen för ingenting. Men den kostar liksom 169 krkr och hallå, det kan man inte afforda för typ 10 låtar.
Ja ni kan ju gissa hur jag tänker få tag i den men jag vill inte bli upptäckt så därför skriver jag inte det :D


hejdå från LISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback