Dagen i dag

Idag har gått från att vara en sjuk dålig dag till en inte så sjuk men i alla fall bra kväll :)
Först på morgonen i skolan; franska, helt ok. Hade vikarie, han verkade inte kunna ett ord franska.
Sedan; hemkunskap...får jag för mig att jag är totaly superdålig på att baka bröd...men frallorna blev goda till slut. Efter lunch engelska, sitter där och känner att jag inte orkar tänka och att jag inte har en fucking aning om vad possesiva pronomen är...sedan, sist men inte minst, gympa, vi springer 5,5 km, fuck fuck fuck vad det var jobbigt. JAg måste få klaga här om någonstans, om någon som läser detta tycker att det är en njutning att springa mer än en km så får ni gärna kommentera. Jag undrar hur ni tänker, jag är fett avundsjuk.
Efter det åker jag hem, sedan har jag varit på resturang och bio med mamma det var faktiskt väldigt kul.
Såg att återvända, very very good. Nu har jag en hel (nästan, har provsmackat lite) Ritter sport och medium börjar om ca. två minuter, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback