En dag av kval...

vaknade kvart över sju...min födelsedag, tjugofemte oktoer, och jag är sjuk...Låg och funderade på om jag ändå skulle gå till skolan, men när m och o kom och sjöng insåg jag att det var no chanse att jag skulle orka..fick presenter och kanelbullar XD Fick en väska, som är skitsnygg (svart skinn) men det är en VUXENVÄSKA, och jag är inte vuxen, inte det minsta..och kan man ha en vuxenväska då, fast den är jävligt fin? Jo, det kan man ju, vill man så kan man, men ush jag vet inte.
Fick också en HellyHansen tröja, vit och skitvarm, jag såg ut som en isbjörn i den, men den är så mjuk liksom..men jag kan abslutly inte ha den i skolan..ska jag lämna tillbaka den? Eller? Vafan jävla kvalmänniska jag har blivit, jag som alltid varit så lättade för att jag Inte är det.
Sedan fick jag 300 presentkort på HM, en parfym (nina ricci JIPPI) och lite annat.
pussar från en snorig MOE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback