HITLISTAN

Here is a new list...HITLISTAN

Hit 1- Varm choklad-
A hot chocolat revolution! JAg har upptäckt såhär på hösten att varm chokld är bäst..inte det nyttigaste igentligen, och ingetligen borde jag väl älska grönt te för att vara rätt, men vafan...screw that! 

Hit 2- Tre kärlekar-
Gammal tvserie som jag och my mama hyrde på dvd, jag trodde den skulle vara mördande tråkig, men den är sjukt bra! Dessutom är en väldigt ung Samuel Fröler (skärgårdsdoktorn) So hot! Synd att han är gammal nu...

Hit 3- Linser
Inte sånna man äter, sånna i ögonen..får inte ha dom nu när jag är sjuk, måste ha mina skitfula glasögon..och då upptäcker jag vilken tur det var att jag började med linser...för fan vad obekvämt det är med nåt som hänger på näsan och bara ramlar ner och tappas bort hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback