Lista i brist på annat

Namn: Lisa
Antal kuddar i sängen: en vanlig, en rosa och två hjärtkuddar
Bästa platsen på jorden: Hemma eller teneriffa ._.
Bästa surftips: Google.
Drömmer om: Allt möjligt. Inte dö.
Favorit-tvprogram: Idol, Top Model, Medium.
Favoritbar:
Favoritbok: Harry Potterböckern
Favoritdryck: Vatten, oboy
Favoritfik: Blå Lotus, McDonalds när ekonomin sviker.
Favoritfika: Latte
Favoritfilm: Forrest Gump, Brokeback Mountain
Favoritförfattare: J K Rowling? höhö
Favoritgodis: choklad
Favoritkläder: Jeans, shorts+leggings och min randiga polarn o. pyrettröja
Favoritmat: köttbullar m potatis, sås och lingon
Favoritmusik: Kent, Håkan Hellström, Hello Saferide, The Knife, Slagsmålsklubben, The Radio Dept. mm mm mm
Favoritrestaurang: ingen spec
Favoritskådis: typ hon som spelar vbästisen i Bombay Dreams, vet inte vad hon heter X)
Favvoritfärg: röd, rosa
Frisyr: kort blont med snelugg
Går i sömnen:
Har på mig just nu: mörkblå stuprör, grön SMKt-shirt, vit virkad sjal.
Hårfärg: blont
Högsta önskan: Bli rik typ.
Kammar håret: Ja.
Kan baka bullar: ibland
Ogillar mest hos folk: wannabes
På söndag ska jag: det är söndag i dag haha. men i dag var jag provkanin för lilla melodifestivlens programledare.
Senast köpta skiva: vet inte..
Senast sedda film: Brokeback Mountain
Skonummer: 39
Skulle helst vilja: vet inte
Tror på evig kärlek: nja
Tror på spöken: Jag kan inte bestämma mej för jag känner en som har sett ett spöke...
Tror på ufon: nä
Vill kunna: spela gitarr, sjunga bra
Vill åka till: indien, japan, usa, australien, island, TENERIFFA IGEN
Är bra på: gymnastik...
Ålder: 13
Åt till frukost imorse: macka och apelsinjuice
Ögonfärg: Blå
Önskar mig i present: resa typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback