ANTI-EMO

Herre jesus vad folk har blivit anti "emos", det är ju helt otroligt att folk orkar bry sig så mycket. Det är ju knappt möjligt att passera någons Playahead-profil utan att läsa att de är med i till exempel FFFFE-teamet (För Fin För Fula Emos).
Emo/fashincore (fast jag föredrar att kalla det emocore, då fattar alla. hoho) är väl precis som vilken annan "alternativ" stil som helst. Folk har minsann ingenting emot popare.
Okej okej okej, vissa gothare (och till och med en del emocorare) är väl lite läskiga. Om dom skär sig och sånt. Men jisses, det är nog fler som INTE skär sig.
Folk avskyr deras skyhöga platåskor (okej jag tycker själv de är asfula också) men ingen reagerar över mary kate olsens eller vilket modehus som helsts, som numera kör på skyhöga platåer, men inte bara det, genomskinliga i plast ska det minsann vara. Detta är ju faktiskt minst lika fult som gotharnas skor. Ännu fulare till och med. Typ.

Och även om jag inte tycker att de lyssnar på den coolaste musiken och har de fränaste kläderna så tycker jag ändå att de ska få ha sin stil i fred.
SÅ DET SÅ

Lisa

ps. (fast light-emocorarna lyssnar ju på typ samma som jag? jaja. poängen är att folk inte ska vara så himla anti som inte ens vet vad det är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback