Hejhopp...nej jag tror inte det

URK.
Jag tycker detta ord matchar min sinnestämning till fullo.
Jag är hemma, sjuk, eller...oförmögen att orka med skolan kanske jag snarare ska kalla det. Plus att jag lider av trötthetssjukan (jo, den finns på riktigt, och jag är säker på att jag har blivit smittad...) Jag orkar ingenting.
Plus att jag inte kan låta bli at tänka; Är det så här det ska vara?
Resten av livet, om det är jobbigt nu, när jag knappt behöver ta ansvar för mej själv ens, hur blir det då om femton, tugo år?
 Då man har jobb, barn, bostad, räkningar...jag blir ju deprimerad av att hänga upp tvätten.

Och sen idag, tänker jag ha en latdag, bada skumbad, äta massa godis, ta det luugnt, men nej, förmiddagen har jag ägnat åt Påtvingad Städning, och nu sitter jag här och har femton läxor som behöver göras.
Och jag skulle räkna upp dom, men jag känner att det skulle ta knäcken på mej totalt.
I need freedoom.

men nej, nu har jag tråkat ut alla er oexisterande personer som läser denna blogg.
Plus att jag måste börja med engelskan,.

bajs bajs // Moe-lill-toe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback