Jag måste plugga. jag hatar att plugga. jag vill ha många saker

Detta känner jag liksom fetaste behovet av just nu ABO;
-Virkad basker i snygg färg
-Ljusbrun skinnväska (se nedan)
-Halsband gjort av en minidisc. vart fan får man tag på en sån?
-Småblommig veckad och -hör och häpna- midjehög kjol. ska sys själv hade jag tänkt
-Hemsydd klänning
-Oversized vit t-shirt
-Min Björk-t-shirt jag har tänkt ut att jag ska göra
-Coola brills
-Något med snygg rygguringning
-MASSOR MED KLÄNNINGAR
-att köra dubbelsalto

och sen det jag typ behöver:
-Kort baskjol typ svart eller jeans
-svarta leggings fast i riktigt tyg ni vet
-vitt längre linne

jag har ångest för att jag inte har pluggat i dag fast jag hade sjukt mycket tid. i stället satt jag och tjockade b-glass med alldeles för mycket chokladsås med folket.

hejdå från lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback