Lista lisa behöver ett liv

stulen från bump.blogg.se

Favoritcafé
: string och blå lotus fast där har jag inte vart på hundra år
Favoritplagg i garderoben just nu: min nya skitstora randiga t-shirt med knappar bak
Längd: typ 165
Byter gärna garderob med: marit bergman 8)
Byxa eller kjol: jeans eller klänning
Senast utlästa bok: inte jane eyre. jag kommer faktiskt inte ihåg, jag läser så lite nu för tiden. fast det kan ha varit Livet enligt Rosa och en kille som heter ville HAHAHAHA
Jag tränar: gymnastik tre gånger i veckan och cyklar till skolan om det gills?
Jag ville bli när jag var liten: isprinsessa, akrobat, konstnär, kock, konditor
Är det nåt du absolut inte äter: banan
Kläder just nu: rödvitrandiga långkallingar, svartvitrandig tröja med svartvitrandig t-shirt och svart klänning med stjärnor över och min blå favoritsjal=alla mina favoritkläder på samma gång
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 60's wiho så najsa kläder och najs musik och allt sånt och hippias coolt värre
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: vårväder och sommarregn
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mobiltelefon med mottagning, en godispåse och en gitarr som man kan roa sig med medans man väntar på helikoptern som kommer och hjälper en
Spelar du nåt instrument: gitarr och piano. typ försöker i alla fall? :P
Morgon- eller nattmänniska: natt for life
Bästa film: dirty dancing fast den suger och är så jävla mysig. annars var farväl falkenberg förskräckligt bra. andra är moulin rouge, timmarna, amelie från montmartre osvosvosv
Kommer du ihåg din första kärlek: ja då
Har du några homosexuella vänner: inte  vad jag vet
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två, en tjej och en kille
Är du kittlig: japp
Stjärntecken: skytt
Bästa bok: i taket lyser stjärnorna, ujuj tårarna bara rinner när man läser den., och så harry potterböckerna så klart, dom funkar alltid.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: nä. eller kanske i öronen någon gång såklart. jag måste kunna handla alla snygga örhängen jag hittar men inte kan använda
Vilken hand håller du gaffeln i: beror på vad jag äter.
Är du rädd för blod: nej. fast det beror väl lite på hur mycket det är också

LISA OSM INTE HAR ETT LIV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback