STRESSSTRESSTRESSSTRESS

SHHIT!!!!!!!!!! Lärarna verkar ha fått någon slags mani. Hemuppgifter och läxor och prov och alldeles vanliga läxförhör (och de muntliga presentationerna får vi ju förstås inte glömma heller)  bara regnar över oss.
Jag känner mej lite som en sprucken skål. Snart kommer jag ramla ihop i skärvor.
Jag har so-prov på måndag. Det är ju alltid en fördel om man kan G-delen på provet.

Jag är otroligt dålig på att plugga. Plugg ger mig ångest, ångest över att dels 1. jag tycker det är extremt tråkigt, 2. jag måste äta för att kunna plugga, 3. jag tänker på allt jag kunde ha använt tiden till i stället (okej då, den används ändå bara till att sitta framför datorn, MEN ÄNDÅ), 4. jag börjar fundera över om jag har typ dyslexi eller asperger på grund av min brutalt dåliga koncentration.
Dessutom gör hemarbete att man aldrig riktigt kan slappna av i hjärnan, alltid måste man gå runt och komma ihåg saker, känna de där jävla läxorna skava inne i huvudet.

Vänsterpartiet kan ändå vara rätt schysta.

HEJDÅ FRÅN E JÄVLIGT STRESSAD LISA

Kommentarer
Postat av: Alex

JAGE OXÅ HYPER STRESSAD.COM/alex är trött
alltså dem e galna, har typ 500 läxor o grejor att tänka på, och dn här jävla fransk skiten!
Ung vänster lisa, joina! kom igen, pallar inte gå sj på ngra fuking jävla möten ^^

2007-04-18 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback