ännu en fredag

Nu var det ett tag sen jag skrev, för jag brukar undvika att bara skriva skitinlägg som inte handlar om något annat än vad jag gjorde i skolan.

Men i dag har jag inte så mycket annat att skriva om

För övrigt har regeringen bestämt att all frånvaro kommer på betyget. Redan till jul. Så dags att säga det två veckor innan terminen slutar (vilket dock känns underbart, att terminen slutar alltså). Så dags att säga nu, när man totalt har struntat i om det står lite fel i frånvaroregistret. Vi gjorde en namninsamling att skicka till Jan Björklund, jag har till och med stoppat i den i ett kuvert med adressen, men jag måste säga att det nästan känns lite overkill. Aja, har vi gjort den finns det ju ingen anledning att inte skicka den. Förutom att portot kostar elva spänn. Fast jag tror att jag har råd att avvara det.

I dag var det fredag igen. Det känns som att det är fredag rätt ofta. Men tänk, det är sista fredagen innan jullovet. En hel jobbig termin avklarad. Bara en till kvar tills man slipper B-hagen för evigt. Nog för att det känns lite sorgligt sådär, men de jag vill hålla kontakten med kommer jag ju också att hålla kontakten med, så det är inget problem liksom.

Jag har inte köpt en enda julklapp. Inte gjort i slöjden heller.
Det känns lite dåligt men jag är inte stressad, det brukar ordna sig i slutändan.

sen är det idol-final. Jag ska faktiskt kolla.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback