de day


Idag är det Regina Spektor som gäller, det är det ända jag har att säga.
Jag tycker synd om alla som missade vår extrema dans till the soup, tror jag (?) hos sara. det var jag, Sara och lisa, som dansade runt som tokar i en timme.
Då får man massa endorfiner, och när man väl dansar vill man bara dansa mer och mer och mer tills man inte orkar snurra och skutta och hoppa mera.
Sen gjorde jag och Sar vår roxanne-tango vi övat på i typ ett år.
Måste lägge upp den här nån gång! Tyvärr har vi bara kommit några åttor, för sedan flummar vi alltid ur och jag slänger mig på golvet och rullar runt och ser plågad ut och sara börjar skratta.
Men vänta ni! Nån dag så!

dagens bästa: svanhopp från sara soffa ner på golvet i en graciös och ben-knäckande pose.

dagens sämsta: Jag blir så ledsen när jag ser gamla ensamma människor på tunnelbanan, eller var som helst egetligen. Då känner man sig som en urusel människa som inte hjälper till, när jag kan  prata för två liksom.
Jag ska öppna nån slags lokal där alla ensamma och ledsna kan komma och få kul. och inte jävla fånig bingo, jag ska ha nåt riktig kul, dans eller typ stå-uppkomiker som komme och får alla att skratta. Och gratis kakor till alla.
Jag kan baka.

pussar moey

psssst.
så tog vi lite kort också, men de kommer upp nån gång nästa vecka, hoppas liz fixar nåt fint med dom.
Jag har världens finaste klänning på mig som egetligen är Saras lillasyrras. Ska gå till nån second-hand och se om jag hittar en liknande till newyears ;)
ds.


Kommentarer
Postat av: sara

liiinus!

2007-12-17 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback