...


Nu har jag äntligen kommit i julstämning!
Det är vitt på backen, lite i alla fall, och efter en mysig men kall promenad så kände jag att ja, nu är det jul.
Och här hemma är det jul-städat (ja, jag har hjälpt till...lite i alla fall, torkat golven och sprutat alldeles för mycket rengörningsmedel så att det blev fula fläckar överallt...)
Men i alla fall, julstämmningen kom!
OCh i morgon ska jag pynta, klä julgranen, lyssna på "feliz navidad" (eller hur 17 det stavas) och känna mig julig.

Och nu kollar jag på Grinchen, vilken jag verkligen inte fattar något av, vad har ett grönt hårit monster att göra med julen? Aja, jag antar jag inte har payed attention riktigt hahah.

Och sen ska jag sova massa, har sovit för lite tre dygn i sträck nu. Inte bra.

Och kanske ta ett julbad och bli riltigt jul-ren :)

(haha, ren, fattar ni skämtet, som i ren liksom, hahahah)

(fan vad jag är tråkig altså)

(julpussar moa)

Kommentarer
Postat av: Lisa

WTF!!!! GRINCHEN ÄR ETT MÅÅSTE PÅ JULEN!
JAG

2007-12-22 @ 19:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback