Harry P

God eftermiddag på er allihoppa.
Eller kväll eller vad det nu är, men jag tycker klickan kvart över sex borde räknas som eftermiddag, för det gör det på sommaren, och jag tänker INTE ändra mig bara för att jag bor i ett land som solen tar semester i från halva året.
Jag är sjuk. Fortfarande. Och jag är jävligt tråkig. Fortfarande. Och jag skulle verkligen
behöva nåt att pigga upp mig med, advent är ju bara på söndagarna...resten av veckan
är fortfarande lika mörk.
Jag tror att jag skulle behöva någon nytt att läsa, jag insåg nämligen i dag att jag har
 läst Harry Potter väldigt länge nu, jag hoppar mellan böckerna och filmerna och l
judböckerna och alltid är det någon av det.
Men serriöst, jag såg femman i dag på dvd, och jag kan bara inte sluta förundras
över hur jag tycker att han är så jävla snygg. jag menar, egentligen är han ju inte det,
men det är fan nåt med honom som får mig att tycka att han är the number one guy,
och jag brukar alltid ha honom och mäta med när jag gillar nån, toppar dom Harry,
då är jag deep in love. Det brukar inte hända så ofta kan jag tala om.
Man toppar inte Harry P så jävla lätt.
Och jag är ytterst, ytterst sur på Cho Cang, eller, skådespelaren då, vadhon nu heter
, Katie Leung eller nåt sånt, för att hon får snoggla honom. Dessutom läste jag nån
stans att dom fick ta om det typ tretio gånger.
tretio kyssar!
Det är fan inte rättvist.

Jag vill kyssa honom trettio gånger, och trettion gånger till, och trettion gånger till...
detta inlägg blir pinsamt att publicera.

He will be mine, someday.

I promise ;)

pussar och kyssar och allt sånt from moaa



image83

ps. jag googlade på hnm för att hitta bilden, och då kom det upp en bild på hnm totaly naked, på bilderna för den här pjäsen han var med i i london då har typ kom av att sitta på en häst...den där bilden var faktiskt lite mer än jag ville se.


Kommentarer
Postat av: Luv

"Jag tycker inte att Daniel Radcliff är någe speciellt bra skådespelare."

"Men han är ju snygg juh."

Snyggheten ligger hoss betraktaren... eller inte

2007-12-03 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback