HoHoHoHoHoHo

Nu jävlar ska det julas!
Denna julafton, trots vår extremt glesa julgran och brist på snö, så har julkänslan infunnit sig i min knäckfeta kropp och fan vad det är underbart!

Nu ska jag snart gå och byta från min röda pyjamas och röda morgonrock till någon trevlig klänning och röda strumpbyxor, titta lite på papperstomtarna mamma och pappa alltid smyger upp på hyllor och lister på mitt rum varje 23 december när barnen har somnat, sedan ska jag gå ut i mammas feta gamla dunjacka och ta en liten julaftonspromenad. Senare kommer lite släkt och så blir det jullunch för hela slanten och ifs är jag SJUKT trött på det men vafan, äre julafton så äre. Klockan tre vet vi väl alla som händer, men för att inte riskera att missa det har jag attendat det på facebook events så att jag blir påmind. Vidare kommer julklappar (kan jag egentligen klara mig utan, så mogen har jag blivit!), gröt, traditionsenliga kvällspromenaden med pappsen och betygsätta folks mysfaktor.

För nu äre jul igen och nu äre jul igen!

Puss


Dagens låt: Blue Christmas - Elvis Presley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback