Jag hatar att jag är så tankspridd...

Det finns en sak jag hatar och avskyr väldigt, väldigt mycket. Det är att tappa bort saker.
Okej, jämfört med med svält och sjudommar med dödlig utgång så är det ju ingenting, men om vi bara ser i vår lilla materialistiska bubbla, och det gör vi allra oftast, ja då är att tappa bort saker det värsta som kan hända.

Jag har nu tappat bort två saker.
Ett: Min ipod.
Serröst, man kan fan inte leva utan sin mp3, eller, det blir väldigt mycket tråkigare att t.ex gå till skolan.
Fast jag har en misstanke om att den blev snodd på gympan, men i alla fall, ändå borta.

Två: MIn toffla
Min tovade tofla jag har lagt ner alldeles för mycket tid på är borta-borta-borta. Jag fattar inte hur jag lyckas. man tappr inte bort tofflan som ens betyg hänger på. Man tappar inte bort en toffla som om man inte lämnar in får IG i terminsbetyg.
Eller, jag gör.

(fast snälla-söta-super-sara ska hjälpa mig att göra en ny. hon är en väldigt god mäniska.)

chiao/moehoe

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vet! Jag tappar konstant bort saker, det är riktigt förjävligt:/ Lycka till med tofflan dock:)

2007-12-13 @ 19:33:03
Postat av: sara

jag undrar vart allt vi tappar bort tar vägen...

2007-12-13 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback