morgoninlägg

Jaha, nu blev det ett litet morgoninlägg idag. Jag brukar inte varken hinna eller vilja blogga på morgonen för att jag det ända jag brukar hinna med är att antingen äta klä på mig, äta frukost och gå eller klä på mig, sminka mig och gå, och jag brukar välja det senare.
Men, så idag hade jag ställt klockan på sju men var såklart säker redan igår på att jag aldrig skulle orka på upp den tiden, Men det gjorde jag! Så nu har jag hunnit duscha, titta på nån freaky teve (skulle egentligen se julkalendern) men kom in på tv400 där de var nån serie och australienska männiksor som festade, de var fula och snackade konsigt men kul var det.
Och nu ska jag göra mig i ordning, och bara lyssna på musik i typ EN TIMME.
Haha, känn på den ni!

morgonpussar moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback