Kaffe hahaha

Jag har blivit typ överkänslig mot kaffe känns det som, när jag har druckit en latte blir jag helt manisk och överflummig och det känns, BOKSTAVLIGEN, som att all energi ligger och skvalpar i hela kroppen ända upp över öronen. BOKSTAVLIGEN. Så jävla kul hahaha.
Men en gång, ska jag berätta, då var det dramatiskt!
Jag och the gang hade varit på Sandy's och förtärit diverse fika, jag en latte. OCH SHOKAMAFLCOOOOSH så var energin uppe i öronen, jag satt och diskuterade mitt framtida liv som fotograf, illustratör, singer/songwriter, kläddesigner/klädsömmerska, rik, trendig, bosatt på götgatsbacken med jävligt proppad skivsamling i 110 km/h, sprang runt och sa att allt på Glitter var så jääävla fult och jisses den vill jag verkligen ha, så uuunderbart ful å jag älskar den och personalen kollade lite roat på mig men det brydde jag såklart mig inte om, där i mitt kaffedis. Och sen, på väg hem, så kom AVTÄNDNINGEN. Ojojoj så trött jag blev, ojojoj så yr jag blev, och jisses jag höll på att svimma när jag reste mig från tunnelbanesätet.

Men tänk så praktiskt, jag behöver inget knark för att bli hög.
Mycket ekonomiskt, MOA.


[lisan]

Kommentarer
Postat av: sara

haha jo du va lite udda:P mnen kul

2007-02-23 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback