Lista

Hej alltså LISTA igen om du tycker det är okul är det bara att sluta läsa nu, jag har i alla fall förvarnat :)

VAD HETER DU?
Lisa

NÄR ÄR DU FÖDD? 1992

VAR ÄR DU FÖDD? sös

VAD HAR DU GJORT IDAG? vaknat, gått i skolan, tränat, badat, ätit ossssvvv

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? kommer inte ihåg

VAD VILL DU HELST HA NU? mycke sommarkläder+vår

HAR DU NYTVÄTTAT HÅR? juppsss

VILKEN SKIVA VAR DEN SENASTE DU LYSSNADE PÅ? Introducing..Hello Saferide tror jag

NÄR BLEV DU FOTOGRAFERAD SENAST? i dag på rasten av alina

VILKET ÄR DITT LIVSMÅL? typ en miljard tusen rgrejer

HAR DU ANVÄNT NÅGON HÅRPRODUKT IDAG? o yes

HUR MÅNGA SPEGLAR FINNS DET I DET RUM DU ÄR I NU? 3

VAR ÄR DU NU? mitt rum

NÄR VAR DU I EN AFFÄR SENAST? i lördags

MÖTTE DU NÅGON DU KÄNDE DÅ? Nixx.

ANVÄNDER DU ICQ ELLER MSN? msn

NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT? venne?

VAD? kommer inte ihåg

AV? MEEHHH

VAD DRACK DU SENAST? citronvatten

UMGÅS DU MED DINA KLASSKAMRATER EFTER SKOLTID? o yes

VILKA? the gang

GOTH ELLER POP? pop

HARDCORE ELLER HIPHOP? hip hop typss?

HAR DU EN HÅRBORSTE I DIN VÄSKA? nix

VAD VET INTE MÅNGA OM DIG? alltså shiet

HUR MÅNGA LAMPOR HAR DU I DITT RUM? 8

VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU? röda trosor, vit bh

VAD TYCKER DU OM SEX & THE CITY? jag har inte den blekaste

LÄNGTAR DU TILL DIN NÄSTA FÖDELSEDAG?

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN DU ÄR? typ ibland?

VILKA SPRÅK KAN DU PRATA? svenska, engelska, i-språket, rövarspråket, lite franska

SKULLE DU KUNNA HA SILIKONBRÖST? no way

HUR MÅNGA HÅL HAR DU I ÖRONEN? 2 om man räknar med dom man hör med

VEM PRATADE DU MED SENAST? mamsen

VAD PRATADE NI OM? hon sa att det var väldigt kallt och mörkt i mitt rum



HUR MÅNGA NYCKLAR FINNS DET PÅ DIN NYCKELKNIPPA?
fyra typs

VILKEN SVORDOM ANVÄNDER DU MEST?
fan

ÄGER DU EN iPOD?
Nix.

SKULLE DU HELLRE TA BILDEN ÄN VARA MED PÅ DEN?
japp

VILKEN VAR DEN SENASTE FILMEN DU SÅG?
Marie Antoinette

HAR NÅGRA AV DINA VÄNNER BARN?
nä hehe

OM DU VANN PÅ LOTTO, VAD ÄR DET FÖRSTA DU SKULLE KÖPA?
typ klänningar

HAR NÅGON NÅGOSNIN KALLAT DIG LAT?
O YES

FÖREDRAR DU VANLIG- ELLER CHOKLADMJÖLK?
o'boy thx

NÄR VAR SENAST NÅGON STÖTTE PÅ DIG?
EHHH VENNE?

VILKEN ÄR DIN FAVORITÅKATTRAKTION PÅ ETT NÖJESFÄLT??
Extreme på grönan OOO yes 8D

TROR DU FOLK PRATAR BAKOM RYGGEN PÅ DIG?
kanske. fast nä

TITTADE DU PÅ TECKNAT NÄR DU VAR LITEN?
ja antar det?

HUR MÅNGA SYSKON HAR DU?
2

ÄGER DU NÅGRA BAND T-SHIRTS?
  o yes. smkkk

NÄR FLÖG DU SENAST?
hem från teneriffa kanske, hösten 05. kanske från halmstad någon gång, minns inte

LÄSER DU FÖR SKOJS SKULL?
ja, fast inte så mycke nu för tin

PRATAR DU NÅGRA ANDRA SPRÅK?
tja det gör jag väl
HAR DU EN STATIONÄR DATOR ELLER EN LAPTOP?
laptop, laptop, stationär

VILL DU JUST NU HA NÅGRA TATUERINGAR ELLER PIERCINGS?
no way

TYCKER DU ATT KILLEN BORDE BJUDA PÅ FÖRSTA DÄJTEN?
ähh orka, sliskeslisk

VAD HAR DU MED DIG IN PÅ BION?
pengar, biljett

VEM VAR DIN FAVORITLÄRARE?
VAR? vadå. lena kanske

VAD HAR DU FÖR VÄDER?
typ snöar

HAR DU EN BLOGG?
men ja

VILKET PERSONLIGHETSDRAG ÄR ETT MÅSTE HOS DIN PARTNER?
den måste vara smart och rolig på mitt fucking sätt. ingen har min humor. och veta massvis om musik och gärna lite musikalisk sådär

GILLAR DU DIN BOENDESITUATION?
funkar väl.

HUR MÅNGA TIMMAR MÅSTE DU SOVA FÖR ATT KUNNA FUNGERA?
inte så många fast 6 kanske för att känna mig precis som vanligt.
ÄTER DU FRUKOST DAGLIGEN?
ja då. om jag inte glömmer

ÄR DINA DAGAR FOLLBOKADE & STRESSIGA?
typ

HAMNADE DU OFTA I TRUBBEL FÖR ATT PRATA PÅ LEKTIONERNA?
nä. mina lärare tycker typ det är bra

VILKEN ÄR DIN FAVORITFRUKT?
jordgubbar, gills det?

BRYR DU DIG OM ANTALET KALORIER I DET DU KÖPER?


ÄR DU PETIG NÄR DET KOMMER TILL STAVNING & GRAMMATIK?
o yes.

VAD VAR DET SENASTE DU ÅT?
falukorv i ugn och ris
HUR VALDE DINA FÖRÄLDRAR DITT NAMN?
dom tyckte väl jag såg ut som att heta lisa

GILLAR DU SENAP?
typ?

SOVER DU PÅ SIDA, MAGE ELLER RYGG?
jag somnar på mage/sidan och vaknar på rygg

VILKEN KARAKTÄR FRÅN EN FILM PÅMINNER MEST OM DIG SJÄLV?
rosa i rosa the movie kanske HAHAH

HAR DU NÅGONSIN KÖPT NÅGOT FRÅN eBAY?
nix

TYCKER DU OM ATT KRAMA FOLK?
ja om jag tycker om den personen så. fast jag är itne så jävla kramig av mig ändå

SKULLE DU SÄGA ATT DU ÄR TRENDIG?
jag är i alla fall inte otrendig

ÄGER DU EN DIGITALKAMERA?
nja. alltså min familj äger en som jag använder 8)
STÖR DET DIG OM NÅGON SÄGER ATT DOM SKA RINGA MEN INTE GÖR DET?
ja typ

VILKA BÖCKER, OM NÅGRA, HAR FÅTT DIG ATT GRÅTA?
I taket lyser stjärnorna, Harry Potter och fenixorden osv XD

FÅR DU DÅLIGT SAMVETE EFTER DU ÄTIT KÖTT?
no way

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahah när dumbledore dör.. när sirius dog... jag grät inte men fan nära på =p

2007-02-19 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback