Delvis lista

En lista som jag inte orkade svara på hela som jag snodde från soous.blogg.se som hade snott den av någon annan.

DÖDEN
[x] Jag är rädd för att dö
[x] Jag hatar begravningar
[ ] Jag har sett någon dö
[ ] Någon nära till mig har försökt begå självmord
[ ] Någon nära till mig har begått självmord

RANDOM
[ ] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det
[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang
[vet ej] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor
[ ] Jag ser på nyheterna
[ ] Jag dödar inte insekter
[x] Jag svär ofta
[ ] Jag sjunger i duschen - JAG SJUNGER PÅ TOA
[ ] Jag är en morgonperson
[ ] Jag betalade för min rington
[x] Jag är petig med grammatik
[ ] Jag är en sportfanatiker
[ ] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar
[ ] Jag är bra på att baka
[ ] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå
[x] Jag skulle ha pyjamas på mig till skolan (det har faktiskt hänt två gånger under senaste två månaderna, delvis)
[ ] Jag vet hur man skjuter
[ ] Jag är kär i kärleken
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt
[x] Jag äter snabbmat varje vecka
[/] Jag är bra på matematik
[ ] Jag tror på spöken
[ ] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet
[x] Jag är väldigt kittlig
[x] Jag älskar mörk choklad
[ ] Jag spelar dataspel och/eller Playstation-spel
[x] Jag är bra på att minnas ansikten
[x] Jag är bra på att minnas namn
[ ] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv

SEXUALITET
[ ] Jag har varit förtjust i en person av samma kön
[ ] Jag har varit förtjust i en lärare
[ ] Jag har blivit kysst i regnet
[ ] Jag har kramat en till mig helt okänd person
[ ] Jag har kysst en till mig helt okänd person. JAG ÄR NOG ASSEXUELL? /LISA

Kommentarer
Postat av: shufia

är det lisann på bdb? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback