Jeans-aset vs. Tjolfållen, vem vinner?

"Jag är en typsik jeanstjej" tänker jag, i nästa ögonblick kommer jag på att det låter så-jävla-trist, liksom;
"Vad är din stil då?"
"Jeans och T-shirt typ." Hur kul låter det på en skala ett till tio? Fast jag har märkt att folk plötsligt inte är jeanstjejer länge, plötsligt tycker alla så mycket mer om tjol och klänning och har aldrig riktigt gillat jeans (ne menar ju inte jag att tjol och klänning är något fult och jag pekar heller inte ut någon...)
Det är bara ett intryck jag har fått från gud vet var, jag kanske till och med inbillar mej det, men med allt det här nya "klänningen kommer bli lika stora som jeansen", jag menar, tänk om det blir omordert med jeans, och alla slutar, och börjar ha vaddå, klänning istället, hur skulle det se ut, det skulle ju bli rena femtiotalet!
Men jag vet, att det kommer då ta en jäkla massa tid att ändra på moi, för jag är deffinitift en jeanstjej.

(moe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback