.

Okej, time for a update from moey.
Sommaren dis fr har varit...kort, det är det enda ordet jag kan komma på som sammanfattar allt, det har redan gått nästa nsex veckor (o herre gud) men det känns som ungefär en, jag har nte hunnit uträtta mycket, och ska jag vara ärlig känns det mest som om jag spenderat alla lediga dagar med att tänka (och skicka sms, herregud det var ingen snäll telefonräkning som kom igår....)
Men, nu är det bara tre dar kvar, eller typ två och en halv därför att jag har sovit bort halva denna dag, tills lägret.
The big happening of the year, vi har väntat, väntat, och väntat. Jag kan inte fatta att det är om bara är om ett litet fjutt-tag jag sitter på bussen dit.
Ska jag vara ärlig så skrämmer det mej lite, när vi kommer hem en månad senare är jag ledig typ två dar innan skolan börjar, och allt med det. Men, idag, ska jag absolut göra ingenting. Precis som alla andra dar.
Chiao.

ps. jag är lite nervös över min scoutskjorta (eller hur man nu stavar det) den har liksom inga märken alls, alla kommer tro jag är värsta blåbäret som inte fattar nån ting....ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback