Sommarrapport

Hej. Seriöst hade jag typ glömt bort att jag ägde (delägde) den här bloggen.
Jag kom nyss hem från två veckors seglats. Jag har inte suttit vid en dator på två veckor, fattar ni. Allvarligt, jag låg typ på kvällarna och längtade efter mina favoritbloggar. TVÅ VECKOR. Herre gud, jag skriver helt segt och fel hela tiden, har helt tappat takten i fingrarna. Vadå beroende?
Denna seglats har det varit nästan konstant mulet+regn. Jag har besökt Trosa, Visby och Västervik, plus lite små öar i östergötlands skärgård. Jag har inte blivit brun, vilket är ungefär höjdpunkten med att segla, det är ju rena solariet.

Jag har nu avverkat en hel del av sommarlovet, jag har faktiskt ingen aning om hur mycket, jag blir helt borta på sommarlovet. Men jag tror att det är måndag i dag i alla fall. Gissar. Om exakt två veckor åker jag på konfirmationsläger med käraste moey i fyra veckor. Att jag kommer vara helt utan dator i de fyra veckorna vill jag inte ens tänka på. (Dock kan jag surfa på mobilen?)
Jag har även en hel massa att klara av innan dess. Detta ska göras:

-Köpa en kjol att ha på konfirmation
-Köpa nytt regnställ
-Köpa en lämplig mp3spelare (?)
-(vill) köpa lite annat smått och gott så som en virkad basker som jag aldrig hittar, en lite väska, typ second hand (hittade en asbra second hand-affär i västervik, och även den perfekta väskan. för 30 kronor. den hade dock redan någon beslagtagit. men det är en annan historia). sen är det även lite mardrömsshopping på schemat (bh)
-Åka till landet
-Åka till halmstad
-Åka till skåne
-Åka hem igen och packa. Packa för fyra veckor å herre

Vid närmare eftertanke måste jag ha avverkat fyra veckor eftersom det är sex kvar.

Hejdå Lisa

Kommentarer
Postat av: sara

hejhej, nice att du kommit hem:D hoppas vi hinner ses, krit vita pussar

2007-07-10 @ 12:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback