5 knäppa grejer

HEJ massa folk har skrivit 5 knäppa saker om sig själva på sina bloggar så jag tyckte det var rätt kul och ville göra det med.

1. Jag har mina tröjar sorterade efter färg

2. Jag kan inte lyssna på musik länge och högt i ett öra för då känns det som att jag ska bli döv på det. Så om jag lyssar på ett öra måste jag alltså byta ungefär varannan minut...

3. Jag har typ ingen  spärr när jag ska sluta äta. Jag äter det som ligger på tallriken, oavsett hur mycket det är ( i princip). Och om det är riktigt gott fortsätter jag äta även om jag är mätt bara för att det är så gott och det slutar för det mesta med att jag ligger i soffan och vill kräkas.

4. Jag vågar typ aldrig handla någonting stort, även om jag har råd. Det känns så tryggt att ha några hundringar liggandes i plånboken.

5. Ibland har jag skitorangea strumpor (eller nån sån skrikig färg), bara för att det är så himla fult. (läs: Snyggt)

Lisssssssaa

JAG UTMANAR MOA ATT GÖRA DETTA

Kommentarer
Postat av: Alex

Om maten e god äter man tills man mår illa xD
Och jo jag vågar inte heller köpa ngt stort... fast jag tänker mer kvantitet istället för kvalité ^^

2007-03-10 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback