Day one

Oj oj oj.
JAg borde inte ens skriva, jag borde inte sitta vid datan, jag borde över inför musikrpovet om två dagar eller på franskan eller något annat som skulle höjja mina betyg, istället chattar, bloggar och tittar på CSI:ar jag, hoppsan.

Dagen i dag vdå? Låång var den sannerligen, hade sv/so hela förmiddagen och det var segt, sedan franska, det är verkligen ett dött ämne, men jag sak få VG! Om jag så ska...nånting.

Sen åkte jag och alina till stan, köpte en café cooler, mm, första för i år! Vi satte oss på medborgarplatesens torg, solade och pratade, mkt mysigt.

Sen, efter att ha köpt varsin bagette, åkte vi till teatern, där vi hade uppspel!
Det gick väl ganska bra, även om jag ade åttitalskläder (!) och glömde lite ord här och där, efteråt var jag helt slut!
Hade typ gått och spänt mej omedvetet eller nåt, och när det släppte fick jag en helgalen huvudverk.

Och nu, sitter jag här, och tänker att jag borde logga ut, och öva för provet, och göra franskaläxan, men jag tänker destomindre göra det.

HEJHEJ/moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback