Plånbok försvunnen

Hej.
I dag tappade jag bort min plånbok. Det kändes inte bra, då jag redan hade tappat bort (snarare blivit bestulen på) ca 350 kr och en mp3-spelare.
Jag drabbades av smärre panik så, jag och min käre vän Alina, samlade alla krafter vid ägde och hade för att bringa den åter. Även mina kompanjoner Moa, Sara och Alice hjälpte till i sökandet efter den försvunna eventuellt stulna Pucca-plånboken. (öhöh hur skriver jag egentligen)
Det letades i blomsteraffärer, tunnelbanestationer, kiosker och cykelställ (ojojoj) tills den till slut återfanns - tjitjing- I MITT SKÅP.
Oj vad underbart det kändes.
Det är härligt att tappa bort saker bara för att uppleva lättnaden efter.

Lisa

Kommentarer
Postat av: sara

bra att du hittade den :D

2007-03-31 @ 09:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback