The wishing list


                             I flera dagar har en mantra liksom gått i mitt huvud "om det bara var min födelsedag snart skulle jag skriva upp det här och det här på min önskelista"
Då kom jag på att vaför inte skriva ner listan här i bloggen, jag är säker på att ni är omåttligt intreserade.

1. Rosa yoga-matta
liksom den ulitmata girl-power prylen just ju (power yoga HAHA) + lite scysta yoga-kläder, gärna vita och violetta, typ.

2. creative mp3
Sen min gamla mp3 helt lagt av, har jag lyssnat på musik konstigt lite. Nu börjar jag sakna det enormt.
Och med en creative i fickan skulle jag vara glad igen :)

3. Harry Potter collektion box (alla filmerna+ en massa extra material)
Kostar 300 riktstaler (plus frakt) på cdon.com, och på något sätt ska jag få den.

4. en vårväska
Har inte hittat vilken jag vill ha en, men jag tror det lutar åt en ganska liten ( till skillnad från min enorma bruna jag har nu...) röd, vit, gul eller grå skinväska...har sett en gul på Indiska och en vit och en grå på Åhelns...den som lever får se...

PUSS MOE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback