We are living in a material world

Snurrar runt på lite bloggar, läser några inlägg här och där, slås av det som jag tänkt på länge,
Bloggar is pure skrytish.
Visst visst, jag bloggar jag med, det är jag som är fel och ni andra som är rätt, eftersom ni har många läsare och vi få (ja, det är den sorgliga sanningen, och jag låtsas inte om nåt annat)

Ska jag ändra på mej? Ja, det är en knäpp fråga, det självklara svaret är nej, men jag måste ändå medge att jag har tänkt tanken. För egetligen vill jag nog vara lika skrytsam, framställa-mej-själv-i-bra-dager människa som hon som hävdar att hon var två år före med silver och att hon SERRIÖST är så himmla trött på allt det som är ute just nu.
"kvalitet framför kvatitet" och "tycker Sverige är så tråkigt där alla klär sej lika, ingen har en prsonlig stil (måste säga att jag Älskar Ebba von Sydows nya väska, så lovely)"

Jag ska ha en testvecka.

Jag är ett big fan av testveckor, en vecka, inte för lång tid, inte för lite...har till och med haft en testvecka med mitt kärleksliv (obs. inte sexliv...det existerar inte), kom framm till slutsattsen att jag helt enkelt inte hade något.
Hoho.
Nu ska jag testa att skriva Da-skrytish-style...och se om jag kan få mitt liv att framstå i lite bättre dager.
Godnatt.

Moa

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem skrev?

2007-03-25 @ 21:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback