Agent Provocateur

Tja, om jag har tolkat namnet rätt, provocera altså, så måste jag su säga att de passar rätt bra in. Jag gick in på deras hemsida för att se om jag kunde hitta något fint nattlinne att kanske lägg upp här på bloggen och skriva om att jag ville ha lite, jag är nämligen i stortt behov av ett fint natlinne.
Men icke sa nicke.
I stället så kommer jag in på någon som heter "adventures" och är precis så det låter.
Någon slags old school, halv, för att inte säga hel, prony video med typ två små hembiträden som blir smiskade av "the lady Ap"
Och sen badar dom och tvättar bilar, rider på sadlar utan hästar under samtidigt som dom kastar hö i eufori och allt möjligt, allt i väldigt mycket obekvämna undies med massa snören överallt.
Jag måste säga att det var ganska undehållande.




image79

ps. jag måste påpeka att detta altså är underkläder, ingen prono-buisniss.
www.agentprovocateur.com

// spank from moehoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback