???

Jag fattar ingeting av datorer, det är bara att inse.
Jag är pinsamt lost, jag kan inte ens ladda ner limewhire, jag menar, det kan väl ALLA. Jag kan inte tillåta min brandvägg (för jag vet inte hur man går in på den) att ha msn messenger, så kort sagt har jag inte mycket på min dator. Plus att jag verkligen inte fattar hur man ska typ ladda över filerna från den gamla datorn till den nya- detta gör mig otroligt frusterar och trött.

Dessutom, för att göra allt värre, förebådar denna veckas trailer om Greys att Mer och McDreamy får massa problem. Dom har haft nog med problem, lämna dom ifred! Dom är ju The Couple, det får inte hända nåt dumt.
Förresten, vad är det för rykte om att det inte blir några fler Greys avsnitt för att det är typ strejk?!
Vad är det för skit liksom! Blä. hoppas det inte är sant, vad är ett liv utan greys liksom?
NADA! 

pussar moe  <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback