moas underbara ide numero deux-

vad bra att du gillade iden lisa :)

Så...här kommer mina svar:

1. Vad önskar du dej mest av allt just nu? 
Jag tror jag önskar mig en semester faktist. En treveckors lång vacation i typ Västindien.
Najs väder, ny mat och nya männiksor, inget plugg och ingen ful vinterblek hy- kort sagt, a holiday.

2. Hur många tjocktröjjor har du egetligen?
Jag kollade snabbt igenom mig garderob och på en höft är det väl ca. 25 stycken. Men man kan säkert rota fram en och annan plus att några är i tvätten, så mellan 25 och 30 skulle jag väl gissa...haha det är väl inte så onormalt?
Eller? Hjälp, jag kanske blivit en tjocktröjjs-junkie??

3.  Berätta hur ditt framtida liv ska se ut!
Tja, om jag fick välja heöt själv, och det inte kom några svåra hinder ivägen (som det i och för sig alltid gör...) så skulle det väl vara typ såhär;
Jag hamnar på ett bra gymnasium, mysigt, inte så stort och med intresanta kurser, går ut med i alla fall ganska bra betyg (jag tror inte jag kommer bli så värst mycket mer av än pluggvän där än jag är nu) och sedan börjar jag läsa några intresanta kurser på nåt universitet, gärna i lund, jag älskar skåningar :P
Tja, sen när jag kommit på vad jag vill bli, alltså är säker, så utblidar jag mig, och får jobb.

Förhoppningsvis träffar jag också någon snygg kille att bli ihop med, som jag sedan gifter mig med, jag är så old fashion att jag vill ha ett riktigt romantiskt bröllop med fin klänning och kyrka och allt det där...och sedan flyttar vi ut lite utanför staden, skaffar ett stort hus som alltid har lite skavanker man kan fixa, där det alltid finns rum om folk vill komma och hälsa på, och det får gärna ligga precis vid en sjö eller havet.
Tja, sen får vi barn, typ tre, jag ska ha en stor fin familj, och sen så lever vi tills vi dör.
Och på ålderns kant ska jag skriva en massa coola böcker i mitt arbetsrum med havs-utsikt och bli berömd så att folk kommer ihåg mig när jag lämnar denna jord. Amen.

3. Du verkar ju aldrig vara trött, vad är ditt trix?
för det första, jag är JÄMT trött, i alla fall i skolan. Men jag har kommit på att för att genomleva detta sista, förbannade skolår i b-hagen så gäller det att se det possitvt. Garva när det inte är kul, spring omkring när du vill lägga dig på golvet och sova, räck upp handen när du känner dig som en zombii....då håller man sig vaken.
Detta lät extremt pretto inser jag nu, men vafan, jag måste väl inse att jag är det after all.

4. vad är det pinsamaste du varit med om?
altså, jag är pinsam mest hela tiden är jag rädd, jag snubblar, fiser, garvar jämt på fel ställen och har dessutom en jävligt fult skratt, ger intryck över att jag är blåst och allt möjligt sådant, men jag kommer inte ihåg nåt spreciellt som jag tycker är pinsamt fortfarande, men jag har ju några exempel;

Gången jag råkade luta mig mot en kille jag inte kände, men i hemlighet tyckte var söt-
Jag var trött och trodde att han var Lisa, dom är inte alls lika så jag förstår inte hur jag kunde ta så fel (speciellt när Lisa satt mitt emot mig och hennes ögon blev större och större när hon såg vad jag gjorde)
men okej, luta sig mot nån är ju ingenting egetligen, men det var ett par år sen och OJ vad länge efteråt jag skämdes för det.

Eller gången jag var så idiotisk och lyssnade på mina kompisars råd-
jag hde gillat en kille länge och ville inget hellre än att dejta honom, och då kom mina smarta so called frieds på att jag skulle fråga på msn om vi skulle gå på bio, och om han reagerade negativt så var det ju bara för mig att skriva "oj förlåt, jag hade fel ruta uppe" Detta var nog det mest pinsamma jag gjort mot nån, just eftersom det var en sån helt igenom idiotisk plan.
Jo, lite skämms jag nog fortfarande om jag ska vara ärlig.

Och jag lovar, det finns många, många mer grejjer, just nu kommer jag dock inte på något och mina fingrar börjar få blodförlust och stelna över att vara riktade neråt så länge- tack för inervjun!

PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJJ (som man säger i bromma haha)


Kommentarer
Postat av: sara

haha, när sa vi det? förlåt i så fall, kan ha vart en av min ganska oserösa planer, som oftast är menade på skämt, men du petade in mig i disken på mcdonalds så ...(vet iof inte om det var ja)^^

2007-11-17 @ 15:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback