Sålt smöret och tappat pengarna

 I dag känns det lite som att jag har sålt smöret och tappat pengarna. Dvs: jag har slösat bort flera timmar på stan genom att besöka åtta olika HM-butiker i hopp om att finna min älskade klänning. Allt arbete och trötta fötter var dock förgäves. Klänningen återfanns endast på två butiker, där den uppenbarades i storlek fyrtiotvå respektive trettiosex, dvs. förstor respektive för liten, och dessutom i fel färg.
Så nu kan ju HM gå och hänga sig litegranna.

Jag säger ju att det alltid är så här för mig. Så fort jag ska köpa något så är det slut eller fel storlek eller det fattas fyra kronor så att jag måste ställa mig och gatumusicera lite (å vad jag önskar att jag hade gjort det, vilket minne för livet det hade varit!)

Aja. ha en trevlig kväll och förresten är det helg nu, var bara tvungen att accentuera det lite.

Lajsabanana

ps. Jag är inte direkt något Idol-freak, men i dag när jag, i brist på annat, satt och kollade på idol, så måste jag medge, att Amanda Jenssen är fanimej en av de ballaste människorna jag vet. Hennes version av Hallelujah alltså, holy... Värt en titt in på idols hemsida skulle jag säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback