Coats


Varje vinter får jag ångest. Jag måste hitta dom perfekta skorna (snygga, praktiska, lagom dyra...) och den perfekta jackan (en snygg, lagom varm jacka som är man inte tröttnar på men som inte heller är tråkig)

Nu tänkte jag lägga upp lite förslaaag .


1.

 image49
          
Jag gillar den här för den är rutig och har luuva.
Bara man inte ser ut som en engelsk 10 åring i den...
Topshop.com £ 60.00

2.
image50      

Den här är väldigt härlig. Men jag gissar att den kanske inte är lika snygg i verkligheten.
Och vädligt kall...
Ellos. se 399,-

3.
image52

Den här är söt och säkert ganska figursmickrande också (om man nu ska orka bry sig om figuren...alla ser ändå mer eller midre tjocka ut i vinerkläder om dom inte är uppsydda Chanel typ)
Men jag gissar att den är lite lång på mig. Det är allt. Dock är det luva här med! 
Topshop.com £ 65.00

KOMMENTERA MERA.

Kommentarer
Postat av: cassandra

3 var jätte fin (:

Postat av: lisa

å sista var ju helt underbar! hur mycket blir det i svenska kronor? mamsen vill inte att jag ska få den andra jag ville ha, för den var i
typ polyester..

2007-10-19 @ 17:07:32
Postat av: ALINA

du ska ha den från TOPSHOP, du passade i den

2007-10-22 @ 19:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback