MER PEPPARKAKOR ÅT FOLKET

skäl att älska pepparkakor:

  • Dom är himmelskt goda
  • Degen, är även den himmelskt god (och NEJ man får inte ont i magen)
  • Man blir snäll av dom (?)
  • Man kan leka att det är jul redan i oktober
  • Dom är fina
  • Dom är mysiga att baka
  • Pepparkakor är dom enda kakorna man får äta till frukost
  • Dom luktar gott
  • Dom är inte så onyttiga. Säger vi
  • Annas pepparkakor finns till och med på kanarieöarna, borde inte det vara ett tecken på hur underbara dom är?
  • Annas pepparkakor gör om paketet på sommaren så att det står Sommarpepparkakor. fett schysst, då får man äta på sommmaren också?
  • Dom är traditionella. Förlåt om jag är tråkig, men ibland kan det vara så härligt med traditioner

Det finns tjockt med anledningar till, men jag pallar inte ens skriva mer nu, för jag ska äta några till

puss

ps. jag vill passa på att påminna om att moa fyller år i dag. grattis på henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback