Söndagar är inget att ha

Jag gillar inte söndagar. Jag har alltid tråkigt på söndagar. Fy bubblan

I dag har jag slöat, stickat, läst bloggar, slöat mer, till slut pallrat mig ut och tagit en joggingrunda, slöat, ätit tårta med tre bäbiskusiner,slöat, läst fler bloggar, blivit jävligt trött på att bloggarna inte har uppdaterats sen jag läste dem sist, funderat på vad jag ska göra sen. För det är fan inte okej att slösa så här mycket tid.
Det är slöseri med tid att vara fjorton år. Man får inte göra någonting. Jag vill vara arton och dansa hela nätterna i paris.


Vem vill hitta på något?



ps Moa, jag har gjort en kategori till oss var (Lisa skriver/Moa skriver), så slipper vi signa inäggen. det är bara att välja där nere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback