Well...

Nu hae jag precis skrivid värsta deprimerade-surpuppe inlägget om att jag inte kunde någonting, allra minst skriva, och att Strindberg kunde dö och att miljön kunde DÖ och att jag faktiskt hatade att vara så sämst på allt.

Men sen råkade moatoa trycka på fel knapp och POFF så var det borta...fan vad konstigt (slår vad om att ingen annan utom jag har en sån knäpp knapp påp sin dator heller)

Men screw the sadness! Jag pallar inte vara sur, det suuger. men jag kan inte låta bli just nu. Det blir liksom så bara. I'm sorry.

Liksom, jag är så trött på...att vara den dåliga. Och nu menr jag inte att alal andra ska bli sämre bara för att jag ska bli nöjd, nej jag vill bara bli bättre.
Mina betyg sjunker, mitt IQ ligger nog inte på den nivå som jag egoistiskt nog alltid har trott att gjort, även om folk ofta börjar skratta när jag säger någon mindre smart så har jag aldrig kopplat det till dumhet. KORKAT.

Så om nu nån läser detta (undantag för sara, för jag vet ändå att du kommer säga nåt snällt :) ) SÅ PLEASE skriv typ
"jag kommer ihåg i trean då du faktiskt blev klar med hela matteboken först"
Okej, det stämde inte, jag tror det dessutom var i trean jag gjrode stora kryss i bläck på en massa sidor så att jag skulle slippa räkna dom...min fröken lärde mig då vad tipex var för nåt.

och jag kan inte ens skriva längre, fjaskot är nära.

PUSS
/MOA

ps. jag fattar inte vad tagga är, och jag hittar inte nån knapp...du får visa lisa (haha rim)
ds.

Kommentarer
Postat av: Alex

Mina betyg sjukner också!!!! förutom mitt hemkunskapsbetyg skumt nog, haha

pöööööööösssss alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2007-10-15 @ 21:58:09
Postat av: Alina

mitt hemkunskapsbetyg sjunker verkligen!!!
jag tror jag dör.
jag ska nog lyckas höja mig i matte after all

2007-10-22 @ 19:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback