Grey's for christmas.

Var inne på cdon.coms hemsida och kollade efter när säsong 3 av Grey's skulle släppas, tänkte att den kanske skulle släppas nu efter sommaren, men Neeej, den släpps inte förrenst 5/12!
Whats up whit that?
JAg som har gåt och Grey's-suktat hela sommaren och som veerkligen skulle behöva nått att önska mig just nu får snällt vänta till jul! Det är fanimej tre månader dit....nästan i alla fall...grrr vad sur jag blir.


            <------- vill haa



Dessutom, appropå detta med att jag behöver önska mig något, så har jag kommit på att det, åtrån, är meningen med livet.

Okej, kanske inte meningen med livet, liksom, riktigt meningen, för jag fattar ju att meningen med livet är att föröka sig och föra männskligheten framåt och helst under sin korta stund här på jorden bidra med så mycket som möjligt, etc, etc....
Men egetligen, det vi lever för, det måste ju vara åtrån?
JAg kom på det igår, jag stod i hallen och tänkte och plötsligt fick jag en "aha-upplevelse" (som jag har läst om i mams amelior och andra tönt-tidningar och alltid undrat vad fan dom menar med"aha")

Men, enyway, jag kom på att det måste ju vara hela grejjen med att vilja HA saker, som man lever för.
Man vill HA kärlek, en familj, ett bra jobb, grejjer av olika slag, man vill HA kunskaper (så man kan få ett bra jobb, och därifrån få pengar att köpa saker av)
Man går jämt och tänker på vad man i stunden vill ha, och vad man borde skaffa sig.

Gå in på viken radom blogg, kolla i viken tidning som helst eller bara tänk efter själv vad du önskar dig mest, så visst är det att ha saker?

Okej, nu kanske det är resongemanget inte riktigt blev vad jag ville få det till, det kanske är febern eller det faktum att jag inte har ätit ordentligt på en dag eller nåt annat sånt, men aja, ni kanske i alla fall fattar lite vad jag snackar om?

We are living in greed, exept it.

med ett ha-begär större än andras,
hälsningar moe.

Kommentarer
Postat av: alliebaby

nej snälla OC ett for christmas så får jag låna

2007-10-22 @ 19:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback