Hej, jag är tillbaka

Japp, först nu har jag orkat klicka upp blogg.se för att skriva ett inlägg.
Sedan jag kom hem den 23 augusti känns det som att allt har gått i ett.
Lägret var för övrigt bäst. Nog den bästa månaden i mitt liv hittils.

För övrigt har detta hänt:
  • Vi har haft miniåterträff med konfen, det var underbart. Jag, Nisse och Lukas gjorde kullerbyttor över halva plattan.
  • Jag har börjat skolan, vilket kändes förfärligt. Jag brukar för det mesta gilla att börja skolan men i år kändes det pest, när man har något så mycket bättre att jämföra med. Blev skoltrött andra dagen.
  • Jag har längtat tillbaka till vässarö varje dag.
  • Jag har varit och campat med skolan på Grinda, det var iskallt men mysigt.
  • Jag har varit på Anna Ternheims konsert på Gröna Lund. Det var grymt. Kan hända att det ploppar upp någon bild sen.
  • Jag har joggat två gånger (typ världsrekord för mig)
  • Det har blivit höst. Men det är bara mysigt, jag gillar höstkläder och tekoppar.
Puss hej Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback