kukskola

Jag orkar inte med skolan och i morgon har vi värsta baotaprovet/skrivuppgiften och det känns verkligen hopplöst och jag kommer nog sänka mig i både so, matte och franska den här terminen och jag kommer för sent till varenda lektion för att det känns så meningslöst att gå dit.
jag försökte plugga till provet men det går inte går inte går inte för jag kan aldrig hitta på saker när det behövs och det kommer gå åt helvete och jag önskar att jag kunde vara sådär så att jag skiter i hur det går men jag skiter faktiskt inte i det, jag bryr mig om betygen för jag vill kunna göra det jag vill av mitt liv. skolan tar död på folk asil

Kommentarer
Postat av: aras

ja herregud man tappar livs lusten och all energi bara riner och pyyser ut ur en! blä... men i bland e det ok...

2007-09-18 @ 18:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback