Dagen idag

Jag läste här nedanför att andra berran håller på att bli sjuk och jag kan bara instämma, hela dagen har jag gått runt och klagat för diverse mäniksor om mina krämpor av olika slag, snor, slem och hosta.
Nu ikväll har jag försökt kurerra mig genom att  äta esperitox och dkricka vitaminjuice och te.
Är det någon som kan nån dunderkur mot förkylningar så säg gärna till!

Annars har dagen varit bra, vi skrev vårdikter på svenskan och min blev lika melodramisk som alltid.
Melodramisk är mitt nya favoritord, bra att ha och slänga till med lite här och där.

jag är ledsen att bloggandet är segt men min fritid är något begränsad, eller jag kanske snarare kalla den sömning då det inte är så mycket annat än trötthet som husterar på mina kvällar, utom ett och annat roligt besök av nära och kära.

Jag har dessutom kommigt lite i pluggartagen! Jag måste säga att jag är fascinerad över hur olikt det är att vara Glad Studerande och Plågad Studerande, jag brukar nämligen hamna i den senare kategorin.
Men nu så har det vänt! Får väl se om det hållre sig veckan ut haha....

Men nu ska jag lägga mig och läsa en mysig bok tror jag. Det är en kväll för mysiga böcker.

Ha det så bra allihoppa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en underbar kväll. Titta gärna in på min blogg:)

Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra dag!

2008-04-15 @ 20:30:15
Postat av: Amanda

Har också känt mig krasslig. Jobbigt för jag åker till London imorgon!

2008-04-15 @ 20:35:02
URL: http://amandasvita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback