men ååh

Fatta att det är mindre än EN vecka till julafton! Hur många gånger jag upprepar det så tror jag inte mer på det för det. Det har inte blivit någon riktig det-är-snart-jul feeling helt enkelt. Jag har knappt börjat köpa julklappar och ingenting känns liksom På Riktigt.
Kanske är det för att det inte blev någon riktig lucia heller. Jag låg hemma med feber och sov bort dagen och såg inte ett enda luciatåg, inte ens på tv! Och imorgon på julavslutningen blir det inget julspel med lärarna. Inte för att det var så värst bra men det gav en stämning, en känsla.
Man har för sjutton inte ens julpyssel-dag på Vittra!
Jaja, jag får helt enkelt försöka skapa lite julkänsla själv. Dricka en jävla massa glögg och trycka i mig pepparkakor tills jag spyr.
That sounds like a plan to me.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback