and then there were 2000 and 8

Så, nu var det 2008 alltså. Ett helt nytt år. ett tomt blad att fylla. Ett frågetecken ännu...ja, ni fattar,
det är ju ändå nåt speceillt med nya år. En ny chans liksom, till vad vet jag inte riktigt än.

Jo, lite vet jag, eller, jag vet vad jag vill ha mer av 2008, och mindre av också för den delen.
Jag vill ha mer händelser, äventyr, nya grejjer. Och det kommer dfet ju att bli, det räknar jag blint med, summer 2008 kommer jag deffinitivt inte spendera på landet med päronen, det såtr redan klart för mig.
Och efter sommaren är det ju gymnasium, nytt, konstigt, men kul.
Eller, just nu är jag älrigt talat ganska rädd för att bryta upp, men jävligt skönt ska det bli.
Efter Björkagens skola i tio år (fatta, tio, det är liksom ett decenium...det är så sjukt).
Och dessutom kommer det säkert en massa, massa mera saker, för det gör det ju alltid, eller hur?
Men nu, Gott nytt år!

pussar mooa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback