Paris je t'aime


Just nu, känner jag för Paris.
Såg la vie en rose igår (om edit piaff) och blev ännu mer sugen. jag vill åka dit, dricka rödvin klockan sent på natten och leva ut alla mina drömmar.
Jag vill ha en vindsvåning, eller, hälsa på i en i alla fall, sitta i fönstret och röka långa cigaretter. JAg röker inte annars, men i Paris är det okej. I Paris röker alla.
Och dansa dansa dansa överallt, på gator, torg och klubbar. Till techno hoppa runt och vara i extas.
Och sedan gå hem till sin vidsvåning, sova och nästa dag sitta i en park hela dagen, mata fåglar, doppa tårna i fontänen, läsa en bra bok.
Komma bort från allt grått.

Tack för mig.

image110

Kommentarer
Postat av: sara

åh, det ända jag velat sen i måndas är att ha en egen lägenhet, gärna i paris o strosa runt i fina underkläder/pyjamas efter att ha dansa hela natten lång... som nio till fems musa:P , flott:P

2008-01-04 @ 22:16:39
Postat av: lisa

å jag läste också om hennes musa, det var typ läsorgasm! fast lite bitchig verkade hon. aja. nu mera tänker jag spara till en lägenhet. TJOHO. nu har dom hittat på något med att små lägenheter skall öronmärkas för folk mellan 18-25, äldre får alltså inte köpa dem. I'm so happy.

2008-01-05 @ 23:04:24
Postat av: lisa

ps. åh, den är så sorglig!

2008-01-05 @ 23:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback