Flåt! (som flis brukar säga)


Förlåt bloggen! Jag skäms, har inte skrivit något här på pinsamt länge. Till mitt tappra fösvar; först idetorka, sedan pajjade internet.
Men now I'm back in the game.
För det första: DET ÄR SOMMARLOV! Och det betyder tio jävligt lata veckor för min del. Tio veckor av att låta dagarna dra för bli och ta dem som de kommer, tio veckor av att slippa hinna med allt man inte hinner med under terminerna.
Sen går jag såklart och blir sjuk tre dagar inpå dessa lata tio veckor. Såklart så svullnar min hals upp och jag blir helt yr.
Men men, ännu mera lathet för min del då.

Men just nu har jag ätit en massa ipren och jag känner mig nästan normal, trotts att jag sitter i min kycklinggula hello-kitty pyjamas fast klockan är över fyra. Jag tänkte bara att ni ville veta.

Nu ska jag gå och koka te, hörs soon!

puss puss host snor snörvel...

Kommentarer
Postat av: sara

jag har fått strepptokoker, och min kära mor sa att jag borde varna alla mina vänner och uppmana dem att besöka läkare och blajdiblajdihosthostblä

2008-06-15 @ 19:23:28
Postat av: lisa

amen gud typ sommarlovssjukan, jag är också sjuk!

2008-06-15 @ 20:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback