Ändring!


Nej vet ni vad?!
Jag satt just och läste igenom gamla inlägg och insåg att jag klagar nåt så förskräckligt. Det är pinsamt. Vad har jag att klaga över? Nada, jag har en jävla massa kärlek från alla håll och kanter och next to the basic needs så tror jag det är det ända man behöver! Visst, jag förespråkar absolut bildande och att göra något av sin tid, men om min pojkvän gör mig lyckligare på fem sekunder än ett jävla socialt supernät runt jorden och tillbaka, som jag ändå inte behöver, då borde det väl räcka?
Jag tror fan det.
Ändring från och med nu!

PUSS!
/Moa

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jag vet, hittade häftet med alla dikter och den var ju så bra så det passade som en bra avslut för onsdagen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback