...

Nu vet jag hur det är att vara en panik-pluggare. NI vet dom där som pluggar galet mycket och blir helt nojjig annars. Jag har länge varit avensjuk på dem eftersom mina betyg skulle behöva lite panik-plugg här och där.
Nu har jag slutat avundas dem.
I och med våran helvetesjävlafanvadjobbiga SO-uppatts har jag nämligen blivit likadan. Jag tror det inte gått en dag dag sen vi fick den här dumma uppgiften som jag inte har freakat ur för att jag inte har pluggat tillräckligt, börjat göra upp oserriöst abitiösa pluggscheman i mitt huvud (typ: å på tisdag är jag ledig hela eftermiddagen, det blir 4 timmars pluggande!) som jag ändå sedan aldrig håller.
Det värsta med det hela är att jag fan inte kommer längre för att jag panikar. Jag får bara smått andningsnöd och blir lite yr.
Jag behöver sommar... men nu, tillbaks till pluggandet.

puss!


Kommentarer
Postat av: lisa

gosh, jag fattar inte hur du orkar. jag förtränger det och sen är det ur världen. orkar inte bry mig liksom

eller snarare, jag skjuter upp min panik till dagarna innan

2008-05-18 @ 17:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback