dagens lista !!!11

Nu ska jag göra en lista för att jag tycker det är kul. Det tycker ingen annan, men det skiter jag i för den här bloggen är min! (och moas)

För fem år sedan.. var jag 10 år. gick i samma skola som jag gör nu, bodde på samma ställe, hade samma vänner osv.
För tre år sedan.. hade jag långt hår
För ett år sedan.. var jag mindre bitter men mindre bubbelglad och tränade inte så förbannat jävla mycket
I går.. var jag bitter
Imorgon.. ska jag gå på sista gitarrlektionen för terminen och jag ska prestera
Om ett år.. går jag på ett gymnasium som jag trivs bra i, har roligt hela tiden, och kan spela piano. pax!
Om tre år.. har jag raka tänder. och jag är FRIIIIIIIIIIokjsdlkfzlkncxklf

Kommentarer
Postat av: sara

och om fyra år är du lika gammal som simon.haha

2008-05-18 @ 18:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback