för natten som skriker ja när morgondagen skriker nej

image209
I dag kände jag mig lite sådär extra nöjd med min mundering. Kan hända helt obefogat, det är väl kanske ingen fashion-under, men det kändes bara väldigt jag helt enkelt.
Mössan köpte jag på hattbaren i torsdags, fulkoftan har varit min mammas, skorna är flera år gamla, tröjan är cheap mondat och shortsen HM. Såklart, jag går sällan utan någonting från HM på mig. Trist egentligen men det är så det är.
image210
Den här bilden knäppte kameran på mig när den råkade ramla ner på grannens altan när självutlösaren redan var avtryckt. Så här är jag på väg att hämta den.
Det tyckte jag var kul, haha!

HEJDÅ

ps. Dagens låt/alla dagars låt: Sång i en buss på Villovägar 2007 - Av Håkan så klart.

Kommentarer
Postat av: Ida (lovetrain @ bdb)

Tröjan!

2008-05-07 @ 17:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback