Jag äter mig till lycka

Jag har då insett att enda sättet för mig att få arslet ur vagnen är att sätta upp mål, och dessutom få presenter för att ha uppfyllt det. Det är precis som när man var liten och inte ville dricka hostmedicin och så fick man godis efter för man skulle gå med på det. Ungefär på den nivån ligger min kämparglöd innom skolarbete nuförtin. Igår åt jag en hundragrammare marabo, som egetligen det är konstigt att jag ville ha efter att ha suttit och mått illa över alla chokladfrågor på nationella i matte som jag inte kunde.
Och idag har jag ätit en kanelbulle. Innan pluggandet började dessutom, så egentligen var det ju inte någon morot alls...bara en bulle.

Men nu, tillbaks till SOn!

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback