Jag blir lite glad

Jag är lite glad, har varit det hela kvällen faktiskt.
Ikväll hade vi ju altså porjektredovisning, och jo, dels är jag glad för att den är gjord och det inte blev några stora missöden med dansen, men jag blev faktiskt gladare när jag kollade på de andra.
Jag insåg där, att fan vad coola dom är. Dom går upp på scenen, gör sin grejj, och det är inte alltid bra men det är Någonting. Och jag vill bara säga att jagär lite stolt, över alla. Typ.
För det är inte lätt att vara femton år och gå i nian och bara gå runt och undra vad alla tycker om en hela tiden.
Det är jobbigt att bli bedömd. Jag hoppas det fenomenet inte finns efter grundskolan, för det begränsar männiksor så mycket.
Men i kväll! Ikväll gick vi inte längre i nian, för ett tag i alla fall. Det var en fin känsla.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback